Dienstenhuus bibliotheek Emmen.

208-full

Welkom

Bij de Dienstenhuzen kunt u terecht voor informatie en advies op het gebied van vrijwilligerswerk, diensten, hulp en zorg. Onze vrijwilligers staan klaar om uw vragen te beantwoorden of u in contact te brengen met iemand die u verder kan helpen.

We bemiddelen en ondersteunen bij het aanvragen van ondersteuning of een voorziening. Ook met vragen over schuldhulp kunt u bij ons terecht. We kunnen ondersteunen in opvoedingsvraagstukken en het op orde brengen van de administratie. Heeft u een zorgvraag, wilt u een maaltijdvoorziening regelen of ondersteuning bij mantelzorg? Ook bieden we praktische hulp in en rondom uw huis. Denk aan boodschappen halen, grofvuil webgrengen en het vervoer naar bijvoorbeeld het ziekenhuis.

Op drie locaties in Emmen vindt u een Dienstenhuus.: Dienstenhuus Bibliotheek Emmen, Dienstenhuus Julianaflat en Dienstenhuus Emmermeer. U bent van harte welkom. De koffie staat voor u klaar.

Dinsdag 13.30 – 15.00 uur

Dienstenhuus Bibliotheek Emmen